HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 11. ( szombat ) - Kis biciklizés a hegyekben

DeathZombie 2008.10.16. 19:43

Kicsit megint lemaradtam, elég sok dolgom volt, most, hogy van munka is, emellett még tanulás, sőt lassan a kodós beadandókat is elkéne kezdeni.

Ezen a napon jópáran Magdeburgba mentek, nekem kedvem lett volna a dologhoz, de este 6-tól megint munka volt, arra meg nemigen értünk volna vissza. Így itthon maradtam, ahogy Márk is, így elmentünk bicajozni. A 4-es nevezetű túrán indultunk el, mely a hegyekben ment.

 

Az út első felén jóformán csak toltuk a bicajt, nekem még ment is volna, de Márknak csak a Franktól kapott eldobhatos bicaja volt, azzal meg elég nehéz volt hegyet mászni. Nagyon szép tájakunk mentünk mindenesetre, láttuk a Brockenre menő vonatot is, aminek távolról nagyon mesébe illő kinézete volt. Volt szerencsém közelebbről megtekinteni a kedvenc hegyeimet, b ár még majd jobb volna azokhoz még közelebb jutni.

 A háttérben kimagaslik a teteje a kedvenc hegyemnek.
 

Aztán végre elértünk a „csúcsot” és onnantól utunk lefele folytatódott, 6-8 km-ert tettünk meg percek alatt, aztán valszeg a nagy rohanás miatt letértünk a 4-es útról, bár én nem is bántam már annyira, mert sietnem kellett haza, hogy egy kiadós evés után még beérjek időben a munkába. Most simán beértem, és ez a nap sokkal nyugisabb volt mint az előző. Kevesebb volt a vendég, meg kicsit talán már én is jobban kiismertem magam a dolgokban. Volt egy elég humoros jelenet is, amikor egy idős házaspár ült le az asztalhoz, és én szolgáltam ki őket. Megkérdeztem mit kérnek, mire a nő rávágta, hogy sört, kérdem, hogy kicsit, ő meg mondja, hogy „Grosses’. Na szép, gondoltam a férfi is, de ő meg egy kis kólát kért. A dolgot még szebbé tette, amikor fél óra után a nő kért még egy korsó sört. Ezúttal tényleg kevés vendég volt, fél 9-kor már végeztem is. A mai napra egy új klub volt beiktatva, ami most nyílt, Marcustól hallottam az infot. Végül Márkon kívűl senki nem tartott velem, mi elbicajoztunk a vasútállomásra, ott találkoztunk Markusékkal, akik ott visszaszáltak egy nagy furgonva és azt kellett követnünk bicajjal 5 percig. Ott dumáltunk egy fél órát, majd megnéztük kivülről az új clubot, ami nem volt más, mint egy disco, szóval mostmár van disco Wernigerodéban. Mi Márkkal megállapítottuk, hogy sok kedvünk, most nincs ehhez, meg a 4 Euros belépőhöz, így kihagytuk a dolgot.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr21717597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása