HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Szeptember 23. - Halberstadt

DeathZombie 2008.09.28. 03:16

A két amerikai lakcímbejenetésre át kellett, hogy vonuljon Halberstadba. Mi is terveztük, hogy velük tartunk de a reggel 10-es indulást túl korainak találtuk, végül fél1-es buszt néztük ki. A buszállomáson vettük észre, hogy ez a  bérlet amit kaptak, csak Wernigerodében érvényes, nekem ugye volt jó kis szemeszter bérletem már, azzal nem lehetett gond. Terveztük, hogy majd a buszon megkérdezzük, hogy ezzel el lehet e utazni Halberstadba, Márk ment elől, inkább nem kérdezett, csak felmutatta a jegyet, a buszsofőr meg rábólintott, de lehet csak azért, mert 1 méterről az apró betűket nem tudta elolvasni, de az is lehet, hogy azért mert azt gondolta, hogy csak a település határáig akarunk menni, úgyhogy vártuk, mikor dob le minket, végül nem került rá sor, egészen Halberstadtig jutottunk. Ott azonban nem szálltunk le a jól megszokott helyen, inkább a végállomásig mentünk, ahol a vaústállomás is volt. Mivel ez a város szélén volt, így volt alkalmunk a villamost is kipróbálni, az én bérletem megint jó volt rá, ők pedig vettek 1-1 villamosjegyet, csak a kilyukasztás maradt el, máskérdés, hogy sokat nem spóroltak vele, mert többet nem utaztunk, mikorra meg következőnek jövünk, már lesz nekik is érvényes bérletük. A központban a csajok vásárolgattak, mi Márkkal addig körülnéztünk, a fő cél Dominak volt egy kabát, azonban ehez rövid volt a nap. A eső egész nap szakadt így sok dolgot mi sem tudtunk megnézni Márkkal, végül a fél-5ös busszal jöttünk haza, ekkor már a központban szálltunk fel.

Este aztán összejött a póker, ugyanis az elmúlt napokban sokan jelezték, hogy szívesen játszanának. Dominál játszottunk, neki elég nagy a konyhája, meg vártuk a lakótársát, a francia csajt, akinek ma este kellett érkeznie. Jött mindenki aki itt volt, és számított, tehát a bolgár, az összes Erasmusos, meg a két amerikai haverja Dave, aki szintén amerikai, de már két éve Németországban tanult. A póker hivatalos nyelve az angol úgyis, és minthogy az amerikaiak nem tudtak németül, így mi is angolul beszéltünk, szóval egész hangulatos volt, de persze azért be-be csuszott a német, meg a magyar is. A döntőt a két amerikai játszotta, hogy ki nyert, arra nagyon nem figyeltem.

A két döntős, Eric és Brandon

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szücsi 2008.10.18. 20:47:07

itt is kikaptál Pókerben?:D hehe látom itt is rendet kell tennem, majd ha kimegy a bajnok