HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

December 4. ( csütörtök ) - Újabb beadandó veszi el az alvás időmet is

DeathZombie 2008.12.15. 16:59

Természetesen órára nem mentem be, próbáltam kipihenni magamat Münsterig, persze kevés sikerrel, a vasútra azért beszaladtam, ahol mondjuk sokat nem tudtam meg, kb. anyit mondott, hogy reméljük, hogy elérjük, aztn ha mégsem, akkor menjünk el Dresdában az inforámicóhoz, aztán azokkal beszéljünk, mert ugye vonatkötöttek vagyunk, mindesetre 4 órát kéne akkor várni. Study skills előtt még bementünk Domival ebédelni, aztán mentünk órára, pár perccel korábban értünk oda. Ekkor Brandon meg Nicky azzal poénkodott, hogy nem lesz óra, a tanár küldött állítólag egy e-mailt nem rég. Elég gyenge próbálkozás volt, e-mailemet ugyanis 1 órája sincs hogy olvastam, ráadásul az tanterem ahol az óra van, egy totál nem olyan folyosón van, ahol az ember várakozik, ha lyukas órája van, ugyanis egy normális szék sincs amire lelehetne ülni. Ekkor azonban rátévedt a szemem egy a terem előtt lévő kis cetlire, melyet a következő állt : Óraelmaradás, 3án és 4-én xy ( ez volt a mi tanárunk ) órái elmaradnak. Szóval igazuk volt Brandonéknak, a poénjuk úgyfest az volt, hogy úgy adták ezt elő, mintha szivatnának minket, így már nem is volt rossz.

Déután aztán gondoltam befejezem a beadandó írását, mert kosár után már nem akartam azzal szenvedni, korán akartam lefeküdni aludni. Természetesen nem sikerült a dolog, így kosár után is folytatnom kellett, és végül csak 1-kor sikerült befejeznem, mikor a többiek hazaértek a magdeburgi koncertről, melyre pár héttel korábban azért nem jelentkeztem, mert korán akartam ekkor lefeküdni, tudva, hogy másnap a münsteri út, ahol túl sokat nem fogok tudni aludni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr90824488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása