HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

December 11- ( csütörtök ) - Készülődés

DeathZombie 2008.12.27. 02:39

Szolg. közl. : Most a hazaérkezésem után sem hagyom abba a blog írást, be lesz fejezve a németországi tartózkodásom leírása, szóval továbbra is szorgosan nézzétek az oldalt, már csak 1 hét nincs megírva, ráadásul a cseh útról készült anyag már kész van, csak fel kell töltenem. Amúgy meg a münsteri kosárturné ( december 5-6 ) képei kiegészültek, érdemes őket megnézni.

 

Nem sok kedvem volt korán kelni, de gondoltam, ha már egyszer Domiék most prezentálnak, akkor bemegyek. Megint beszívtam azonban, mert megint elmaradt a prezentáció, ezúttal ők döntöttek úgy, hogy inkább nem ma mondják, hanem majd máskor. Sok ideig úgy nézett ki, hogy lehet januárra halasztódik a prezentáció, mikor nemigen lettem volna itt, de végül mákom lett, csak 1 héttel lett elhalasztva a prezentációjuk, így úgy nézett ki, hogy 1 héttel később végre megtudom hallgatni az előadást. Azonban kis előadások így is voltak, azt játszottuk el, hogyan kell reagálni, ha 2 jegyet akarunk szerezni egy bulira, mikor már csak VIP személyek kaphatnak amúgy jegyet. Én kameráztam, ennek köszönhetően kicst játszottam, volt média tanárom büszke lenne rám, ugyanis szép kis szuper plánokat videóztam…

Hazamenet után elkezdtem készülni kicsit a cseh útra, illetve a hétfő reggeli kiköltözésre. Közben az Aktív turizmus anyagának félkész prezentációját átküldte Márk este 6-kor melyet kosárig majdnem befejeztem, de sajnos nem, így még kosár után 11ig csináltam. Amúgy meglehetősen kevesen gyűltünk össze kosárra, mindössze 7-en voltunk, így egy palánkra játszottunk 3-3 ellen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr28843395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása