HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

November 25-27. - Már a többiek a betegek

DeathZombie 2008.12.12. 01:32

Keddre aztán nem jött németre Jana, mert lebetegedett, tőlem nem kaphatta el, mert az előző napokban nemigen találkoztam vele. A hajós óra után azonban mikor hazaértem, kiderült nem csak Jana beteg. Márk is az volt. Tüneteik hasonlóak voltak mint nekem, csak kissé súlyósabban, mert ők hánytak is. Jana napokig ki sem ment a szobából. Szóval lehet Márk tőlem, Jana meg Márktól kapta el, szóval elkezdett mindenki parázni, hogy beteg lesz.

Márk amúgy amellett hogy elég betegnek nézett ki, vonatozott, mert még a hétvégén vett egy Harz Tour Cardot, amellyel hétfőtől szerdáig 18 Euroértt lehetett utazni mindenféle vonattal ( a kisvonatot is beleértve ) a környéken. Szóval a jegy már meg volt, tehát menni kellett. Szerdára Márk már valamivel jobban lett, ennek örömére megkértem, hogy segítsen a fordításban, ugyanis volt pár mondat, amit nemigen tudtam lefordítani. Este aztán meg volt a 2. Mensa party, Erasmusosok közül már nem sokan mentünk ( hasonlóan az előző félévhez ), tán a lettek meg a lengyel csaj Ula, és a francia, Aurora jöttek. Ezúttal kevesebb ember volt, mint az első Mensa-partyn még októberben. Én meg nagy örömömre biciklivel mentem, így hajnalban a hazajutással nem volt legalább gond.

Nem mondhatnám, hogy korán értem haza, meg amúgy is inkább fordítani akartam, szóval úgy döntöttem, hogy nem megyek órára, a 11.30-as Geschäftsreisemarktra eddig se nagyon jártam, de most Study skillsre sem mentem, az úgyse lett volna túl izgalmas, ugyanis Eric prezentált, őt meg elég nehéz érteni. Végül a beadandóval nem jutottam előbb, de legalább aludtam egy jót, ugyanis akkor keltem, amikor a Study Skillsnek vége lett, 3-kor.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr63818337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása