HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Május 8. ( csütörtök ) - De jó, hogy csak 1 nyomtató van !

DeathZombie 2008.05.13. 23:40

Reggel Globalisierungon a tanár tartotta szavát, és kihívta azt a csajt, akinek a múlthéten nemigen ment az óra eleji ismétlés. A tanár tetszését ez a produkció se igazán nyerte el, ezért inkább az óra közepétől átvette a szerepet, és ő folytatta a múltórai anyag ismétlését. Az is kiderült, ez a tanár előszeretettel beszéltet engem, na mindegy, egész jól megválaszoltam amit kérdezett.

Óra után, minthogy fél10 volt, találkoztam Stephannal, onnan elmentünk a nőcihez, aki ezt a projektkiránulást szervezi. Még éppen 1 szabad hely, beizettem a 80 Eurot, nagy nezéségek árán leírta a nevem, bár sch-val akarta, végül csak egy „a” betű helyett írt „o” betűt. Délután nyomtatnom kellett, emiatt nem sikerült Freizetra bemennem, ugyanakkor a Tourismusmanagmentre beszándékoztam menni, épp ezért fél órával órakezdés előtt megérkeztem már a gépterembe, azonban olyan jól „elszórakoztam” a nyomtatással, hogy már csak 2 percen maradt órakezdésig, mikor észrevettem, hogy egy oldal hibásan lett kinyomtatva, úgyhogy gyorsan beadtam a nyomtatási parancsot, azonban a nyomtatást nem tudtam addig elkezdeni, amíg az előttem lévő emberke nem végez. Nem volt szerencsém, ő 200 oldalt nyomtatott, így a délutáni 2. órám is ugrott. Este még kosaraztunk egy jót, nagyon örömömre szolgált, hogy 3 darab blokkot sikerült adnom, és minthogy Frank szobatársa, Kristóf nem volt, aki meccsenként olyan 5 blokkot szokott adni, így feltehetően e kategóriában én lettem a legjobb e nap. Kis siker. Ezen a napot ezúttal egy halberstadti csajnak volt szülinapja, akik ez alkalomból lejöttek Wernigerodéba, és a mellettünk lévő dombon egy nagyon meglepő dolgot csináltak: grilleztek. Kosár miatt már igencsak a végére csöppentem be, ahogy szobatársam Ondrej is, ő ugyanis pingpong-ozott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr22467352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása