HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Május 17-20. - Ilyennel se találkoztam még Magyarországon

DeathZombie 2008.06.05. 20:39

Sztem sok érdemleges nem történt, tán alvás, meg persze, rájöttem, hogy elkéne kezdeni készíten a prezentációmat Study skills-re. Miután az utazás előtti szerdán sikeresen elcseréltem a Testbeszédre, így egy relatíve értelmes témám volt. Angol oldalakat lapozgattam, és találtam is gyorsan pár hasznos oldalt. Végül vasárnap, hétfőre el is készült az anyag, 28 dia, már csak szöveget kellett hozzá kitalálni, mert csak kéne mondani valamit prezentálás közben. Hétfőn jött egy e-mail közben, hogy a cseh út olcsóbb lett, így 3,15 Euro visszajár mindenkinek. Volt egy elszámolás, mi mennyibe került, szállás, busz, sofförnek adott borravaló, szóval mindenről, és kijött. Szóval e pénzért lehetett bemenni, és visszakapni. Lehet én vagyok feledékeny, de nem rémlik, hogy bármelyik Magyarországon szervezett osztály kirándulás után visszaadtak volna pénzt. Pláne nem ilyen precízen. A dologban már csak egy szebb volt, a visszakapott pénzben az 1 Euros, pont az a ritka, különleges Euro volt, amit a hazaút folyamán kellett a wc-s néninek odaadnom.

Miután péntek este találkoztam Alex-szal, az egyik kosarassal, és megtudtam tőle, hogy a mai nap folyamán valahol kint lesz kosár, mert terem nem volt a héten. Hogy pontosan mikor azt sajna nem tudtam meg, pedig Andreas, egy másik kosaras meghívott egy baba nevezetű klubbra, mely feltehetően a basketball-t takarta, de sajna nem engedett a rendszer belelépni, így 8 óra után elszáguldottam arra a kosárpályára, amit ismertem, hát ott nem voltak, még jó hogy 1 hete a másikba is sikerült egy bicajozás közben belebotlanom, és bizony ott voltak. Játszottunk egyet, aztán sajna ezzel vége is lett, ők ugyanis már fél 6 óta ott voltak, de legalább megtudtam, hogy csütörtökön is lesz mókraw, újra kint.

 

Kedden végre alhattam, mert nem volt spanyol, a tanár ugyanis Oroszországban volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr63505743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása