HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

November 16. ( vasárnap ) - A hazaút dilemmája

DeathZombie 2008.11.26. 00:32

Elkezdtem írni a beadandómat, melyre egy biciklis témáról kellett fordítani legalább 5 oldalt, németről tettem magyarra, elég nehezen találtam ki miről fordítsak, végül az Európán kívűl bicikli uticélokról, a bicaj repülőn szállításáról, meg ilyenekről fordítottam. Este meg úgy döntöttem, nem halogatom tovább a visszaútra a jegyfoglalást, lefoglalom. Otthon 3-5 tárgyból kellett vizsgáznom, végül az adózást szépen kivettem gondolatban, inkább majd következő félévben, amikor betudok rá járni, így maradt 3-4, függő az egyik tárgy, amiből volt esély beadandóra, viszont amennyiben vizsgáznom kellene belőle, akkor január 17én lenne az első vizsgaidőpont, én viszont már korábban vissza szerettem volna jönni, végül úgy döntöttem, kockáztatok, a remélhetőleg utolsó viszgámat követő 14-ére terveztem lefoglalni a jegyet, ugyanis ekkorra még lehetett foglalni a reggel 7 órás vonatra, mely este háromnyeged 9-re ott is lenne Wernigerodében, közben meg Bécstől, Würzburgon át Hannoverig ICE-vel mehetnék. Már éppen foglaltam volna le, mikor megláttam, hogy ezt nem lehet neten, csak úgy ha postán szállítanák ki a jegyet, ami 3,50 Euro. Mivel bolond nem vagyok, így úgy döntöttem, hogy inkább bemegyek másnap korán vasútra, ahol többletköltség nélkül megtudom venni, igaz, volt kis félelmem, hogy elfogy erre a szuper ICE-re a jegy, mert azon a héten a többi 7 órási vonatra már nem volt kedvezményes, 39 Euros jegy, akkor pedig az 5:28assal kellett volna mennem, amiben nem lett volna egy ICE sem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr9788952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása