HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

május 22. ( csütörtök ) - Mégsem az utolsó óra

DeathZombie 2008.06.05. 20:48

Globalisierungra bemásztam, óra közepén tanár 5ünket kihívott a táblához, vmilyen görbét kellett berajzolni a diagrammra. Miután nem telljesen értettem, hogy milyen görbét, így megvártam előbb míg 3an berajzolták a saját görbéjüket, majd én is vmi hasonlót berajzoltam. Miután megvolt minden görbe szavazást tartott a nem rajzolók között a tanár, hogy melyiket tartják jónak. 2-re ment a szavazatok nagy része, de 2 szavazatot én is kaptam. Végül az 5 görbéből csak 1-et jó, nem nagy meglepetésra, az nem az enyém volt, annál nagyobb meglepetésre a mindössze 1 szavazatot kapott volt az. Úgyfest nem csak én nem értettem a dolgot.

 

Délután Freizet-ra egy kicsivel korábban mentem vissza, mert még vettem jegyet előbb elővételben a jövő szerdai partyra. Az óra 40 perc alatt vége lett, ezért úgy döntöttem – minthogy még volt Tourismus Managementem, elvben az utolsó ebből a részből – hogy bicajozok egyet Wernigerode ezen részén. Elmentem a határig, ott kicsit be az erdőbe, kis turistaúton, majd vissza. Pechem volt, kár volt bemenni, még nem az utolsó óra volt, meglett hosszabbítva, úgyhogy még 1 óra a nőcivel, majd azutáni héttől jön a váltás, a csütörtöki óra helyett hétfői, Huhn helyett Schreiberrel. Óra után gyors hazavágtatás, ugyanis ismét kint játszottunk, ezúttal a fél6-os kezdésre sikerült odaérnem, ráadásul Ondrej is eljött. Nem voltunk kezdetben sokan, de szépen lassan megérkezgettek az emberek. Előszőr 4 az 1 ellen játszottunk, mindig a támadó volt egyedül, jó poén volt, Andreas természetesen alázott, center termetével ez nem meglepő. Utána megjött még vki, így elkezdhettünk játszani 3-3 ellen, majd további 2 ember érkezése után 4-4 ellen telljes pályára, no ez fárasztó volt, kicsit nagy volt hozzá a pálya. Kosár után ért egy kis megnyugvás, miután a kosaras csajjal beszélgettem a Tourismus Management óráról, megemlítette, hogy nem fontos ám onnan minden, aztán majd elmondja mi a lényeg, csak azt kell majd megtanulni. Fél 9 fele hazabicajoztunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr71505753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása