HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 11. ( szerda ) - Internationale Sommernacht

DeathZombie 2008.07.05. 20:38

Szokásos Study skills, ezúttal ez egyik spanyol csaj, Miren prezentált az agy-térképekről. Tourismus Orte-on egy szokásos prezentáció, már igencsak megcsappant létszámmal, akik prezentáltak, azok már nemigen jártak be. Közülünk is csak Ondrej, Anetta meg én voltam bent. Hazaérkezés után nem sokkal kezdődött a főzés, ugyanis ma volt az International Abend, melyre, hogy ingyen mehessünk be, jelentkeztünk főzésre. Péterrel fél 4 fele el is kezdtük pucolni a fokhagymát illetve a krumplit. Aztán megjött csapatunk 3. tagja, Júlia is, és elkezdtük a fokhagymát illetve a krumplit reszelni, aztán nagyjából kész is voltunk. Beleraktuk mind ezt egy ngy edénybe, jött hozzá pár fűszer, és jött a próba sütés. Az étel neve magyarul tócsni volt. A logisztikával a többiek foglalkoztak. Ondrej nem csak a logisztikát hagyta ki, hanem a főzést is, illetve a tálalást, ugyanis 6-kor játszottak a csehek a portuágálok ellen, én annak csak az első 10 percét tudtam megnéznni ( épp a portugál gólt ) mert fél 7-re ott kellett már lennünk. 7-től kezdve jöttek az emberkék, akik 70 centes jegyért vehettek a különböző kajákból. Sajnos minket beraktak két gyönyörű süti mellé ( csehek és lettek ) így nem volt túl kapós a kajánk.

Az első fél órában csak Michi jött enni hozznánk. Aztán 1 óra után már 5 fő evett nálunk, míg az angol puding elfogyottt. ( ez kb 70-80 adagot jelentett ). Aztán szépen sorba fogytak el a kaják, és ezzel párhuzamosan kezdett élénkülni a forgalmunk. A sütési idő azonban elég lassú volt, így azt is megéltük, hogy kigyózott a sor nálunk.

Én közben sokszor elbandukoltam, minthogy 4 ember nem kellett a felszolgáláshoz. Probáltam az érkező ismerősöktől kideríten a meccs eredményét, de sok ideig csak a félideji 1-1ről tudtam, aztán jött a 80. perci 2-1. Aztán a begyüjtött kajajegyekből mi ingyen ehettünk, bár én már a csehek süteményét megdézsmáltam, mert vol ott sok selejtes, de még van sós is jól jött volna. Végül egy igazi német specialitást sikerült szerezni, szalámis szenvicset. 9 órára elfogyott a mi ételünk is, aztán kezdődött a buli, vagy legalább folytatódott. Jó kis koncertek voltak, mint a Finkenbornon lakók, kiknek a basszusgitárosa, a látványosan sötét ellenére is napsemüvegben feszített.

Időközben megérkezett Ondrej is, de már pár perccel előtte Michitől megtudtam a végeredményt, 3-1.

 

Ezután az udvaron következett egy jó kis bemutató, hol egy emberke, meg egy nőci volt, volt ott tűznyelés, óriáskigyó meg minden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezután egy újjabb koncert a Ready Made Cake, akik sok jó ismert számot játszottak el, mint egyik kedvencem a Dammit-ot.

 

 

Szokásos fél1-es időpontban lett vége a bulinak, aztán következett a Blue…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr99554915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása