HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

November 8. ( szombat ) - Idegesítő vendégek...

DeathZombie 2008.11.14. 03:06

Korán kellett megint kelnem, hogy beérjek 13 órára dolgozni, elég necces volt, de végül egy jó kis hajrával időben értem be. Kezdetben nagyon nyugis volt, kellemesen nézegettem az étterem melletti ifjúsági teniszbajnokságot, kiknek a résztvevői mikor épp nem játszottak akkor betértek az étterembe. Aztán viszont volt délutántól egy medál vagy valami ilyesmi lakodalom, asszem tán 60 éves házzasságot ünnepeltek. Kissé kikészítettek ekkor, volt, hogy a főnöknő mondta, hogy hozzak egy széket, mire hoztam neki, azmondja ne azt, hanem a másik fajtát, kár hogy azt nem említette. Szóval hoztam a másik fajtát, mire 5 perc múlva kiderült, hogy kéne még egy. Közben a társaságból rendelt egy emberke 1 ásványvízet, egy másik szintén 1et, 3 pohárral. Gyorsan elkészítettem és kivittem őket, kérdeztem kinek kell, minthogy a nagy forgalomban teljesen elfelejtettem az arcukat, de mindenki hallgatott, meg jót nevetgélt, hogy nekik semmi ásványvíz nem kell, hanem hozzak inkább egy sört. Fél órával később mikor szintén valakinek vittem valamit, kiderült kinek kellett volna az ásványvíz, igaz eddigre az egyik emberke kívánsága változott és az 1 ásványvíz 3 pohár helyett már 2 ásványvízet 4 pohárral akart. Végülis nem ütöttem le senkit, és 6-kor végre szabadultam. Este Márkkal átmentünk megvenni a jegyeket, mellyel holnap Lipcsébe utaztunk. Egy jegy 27 Euroba kerül, és 5-en tudnak vele utazni Sachsen-Anhalt, Sachsen, és Thüringen megyében, mi 8-an voltunk, így 6,75 Eurora jött ki fejenként. Visszaérkezéskor éppen Davidet meg Omart ( Kill You két lakótársa ) láttuk felszállni a buszra, akik épp a Humphrey-ba tartottak, de mi nem tartottunk velük. Ezután Frank csöngetett, hogy van-e kedvem pókerezni. Mentem, úgy volt, hogy 6-an leszünk, azonban mikor már 3-an ott üldögéltünk Frank jött be, hogy Domiék az elmúlt 10 perc alatt meggondolták magukat és mégse jönnek, így akkor 4en maradtunk. Gondoltam megkérdem Stefaniékat, hátha van kedvük, nem volt. Aztán leszaladtam Kill You-hoz, aki ugyan szintén nem akart jönni, de mialatt beszélgettem vele, jött egy srác, akinek volt kedve a dologhoz, mondta hogy 5 perc múlva átjön játszani. Egy probléma volt, mire megérkezett, Jana rájött, hogy nem megy neki a póker, így megint csak 4-en maradtunk. Túl nagy kedvem így már nem volt játszani, 1 óra alatt sikerült kiesnem, és úgy döntöttem mégiscsak átnézek a Humphrey-ban, ha már egyszer van biciklim úgyse kerül semmibe sem átbicajozni. 10 perc alatt ott is voltam, Davidéket még ott találtam, meg még másokat is. Mikor egyszercsak meghallottam ismerős hangsúlyokat, mi több, miután elkezdtem figyelni ismerős, erősen magyarul csengő szavakat, ekkor rákérdeztem, hogy nem magyarok-e véletlen, és kiderült, hogy azok voltak, nem is kevesen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr46768173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása