HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 14. ( szombat ) - Ádám érkezése, és a tiszteletére rendezett II. Finkenborn-party

DeathZombie 2008.07.05. 20:43

Kis felkelés, kis blogírás, kis evés a program. A házban már erősen látszott a Finkenbornpartyra készülődés jelei, fóliával takarták le a belső udvart, ami úgyfestett, hogy ezen a napon nem fog rosszul jönni, majd 6 órakkor elkezdődött a spanyol-svéd meccs. A spanyol csajok örömére, és az én bánatomra, a spanyolok vezetést szereztek, ezt egyenlítették ki aztán a svédek. Némi szépséghiba volt, hogy a második félidő nagyrészét nem láthattam, mert az elejébe belenyúlt a fürdésem, aztán meg mennem kellett Ádámért, aki e napon érkezett meg Magyarországról 1 hétre, hogy megtekintse Németország e kis pontját, illetve, hogy meglátogasson. Szóval a fél8-as busszal elmentem, és 40 fele meg is érkeztem. A dolog érdekessége volt, hogy Ádám nem volt ott, holott a vonata elvben már negyed órája beérkezett. Találkozási pont volt a peron, illetve a vasútállomás, de ott se volt. Pár perc keresés, majd épp lépek vissza a pályaudvarra, és ő meg lép be oda a másik oldalról. Közel 3 hónap után ( egész pontosan 88 nap után ) újra beszéltem magyarul személyesen vkivel, aki természetesen Ádám volt. Hazamentünk a busszal, majd lepakolás után mentünk is meccset nézni. Háromnegyed 9-kor kezdődött a nem túl izgalmasnak igérkező orosz-görög. Jött közben a hír a svédek utolsó percben bekapott góljáról, így a vereségükről, úgyhogy nem baj, hogy nem láttam. Közben  kezdtek gyűlni az emberek a Finkenbornpartyra is, és végül nagyjából a 2. félidő elkezdésekor elkezdett játszani az együttes, a Ready Made Cake, mely szerdán igen elnyerte a tetszésemet. Úgyhogy a meccset hagytam, úgyis uncsi volt, és őket néztem, pár videót is készítettem, ezúttal okulva szerdai hibámból több helyet hagytam a videón.

Kár érte, hogy itt nemigen voltak fények, így a videók minősége hagy kis kivánnivalót maga után. Végül a többi emberke is kivonult, kicsit kevesebben voltunk mint áprilisban, de azért több mint 200 ember most is összegyűlt.

Éjfél fele Pétert láttam betérni odujába, volt ugyanis kis probléma, vki leverte az ajtófélfát a wc-ben. Szerencsénkre mi az első emeleten vagyunk, de így is mindig zárjuk Finkenbornparty idején, az ilyen baleseteket megelőzve. Miközben Péter nekem, meg egy csajnak mesélte a tragédiát a wc deszkán üldögélve, hogy ez bizony sokba fog kerülni helyrerakni, hirtelen leszakadt a wc ülőket, amin ült. Na, ez már kicsit komikus volt. Miközben ital utánpótlást gyüjtöttünk be, akkor  hozzánk is beszaladt vki wc-re, lehet pénzt kellett volna szednünk. Közben Ádámnak nem ízlettek a sörök, hiába ő nem sör party, nekem azonban másom nem volt. Kaptunk azonban egy infot, hogy hol van más ital, így bementnk Lolitáékhoz ( egyik lett csaj ), és az asztalon lévő üvegek közül, az egyik et elvette, egy háromnegyed üveg 37,5 %-os Bacardit, és azt szépen eliszogatta.

4 fele megéheztünk, így egy csomagolt tésztát elkészítettem, azt ettük meg, majd még 5 fele visszanéztünk, de akkora már csak pár embert volt ott. Vége lett a bulinak, az este már ránk virradt, úgyhogy a redőnyt kicsit lejebb húztam, és így tértem nyugovóra. Ádám a konyhában található kanapén aludhatta ki magát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr100554923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása