HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 9. ( hétfő ) - Kissé komikusra sikeredett prezentáció

DeathZombie 2008.07.05. 20:34

Felkeltem, hogy megtekintsem az e-mailen, hogy megjött e végre Elenától a prezentáció, legnagyobb örömömre megjött, azonban volt egy kis probélma. A Powerpointom nem tudta megnyitni, Kristóffé, és Anettáé se, e-mailben viszont azt írta, más formátumban nem tudja lementeni. Úgyhogy lementem, és akkora bizony már működött a más formátumban való letárolás. Bementem Tourismusmanagement-re majd hazajöttem, és a szokásos szokapcsolat szerűségeket irogattam a lapra, hogy majd azt tudjam mondani. Megcsináltam a tartalomjegyzéket, meg a tanár által kívánt hátteret beraktam. Aztán 6 után útrakeltünk Ondréj-val a prezentáció helyszínére, az előadásra. A tanár szokásához híven, még fél órán át beszélt egy témáról, aztán jöhettünk mi. No, most elválik pontosan mennyit fog Elena beszélni. 10 percet. Azaz nekem kellett volna aztán 35 percig beszélni, ez elég lehetettlennek bizonyult, tekintettel az anyagom mennyiségére. Bár hála az angolomnak, 25 percig elhúzódott. Jópár néme szó szokás szerint meg volt, aztán a prezentáció közepére nevetett az egész cosport, még a tanár is. No mindegy, prezentációkat ezzel befejeztem. Óra után száguldás kosárra, Ondrej is velem tartott, mert a floor-ball pálya is abban az irányban volt.

A kosárral csak egy apró gond volt, hogy a 8 órás kezdés és a 10 órás befejezés egybeesik a holland-olasz mecs nagy részével. Végül fél10 fele léptem le, untam is kicsit a kosaradt, és így legalább a 2. félidőt láthattam. Nagy megdöbbenésemre, bár ugyanekkora örömömre már 2-0 volt, aztán a 3. góllal totál kiütötték Itáliát, ezt már én is láttam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr28554912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása