HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 14. ( kedd ) - WC takarítás, majd 0. Finkenborn-party

DeathZombie 2008.10.18. 21:01

Reggel fél 8-kor kellett kelnem, ugyanis 9-től kezdtem dolgozni. Ezúttal nem pincérként, hanem takarítóként. Vártam a szállodai szobákat, konyhai mosogatásokat, azonban nem pontosan ilyen feladatot kaptam. Szépen megmutatta a férfi ill. női wc-t, hogy azokat takarítsam ki. Miután végeztem, aztán jött a női ill. férfi mosdó. Na mindegy, amíg 5 Eurot fizetnek érte óránként, addig okés a dolog. Ráadásul miután ezzel végeztem, aztán fel jutottam végre a szállodai szobákhoz, egy nő kíséretében, ő tudta mit kell csinálni, én meg aszisztáltam. Sajna wc a szobákban is volt, de azért ez csak változatosabb volt. Dél fele végeztem, ezután már egyenesen a suliba mentem, ott aztán megintcsak megebedéltem. Jött aztán a dupla német óra, ahol szokásunkhoz híven mindenféle szituációt játszottunk el. Ezután átmentünk a Vehkehrsträgermanagement 1 nevezetű órára, ahol a hajókról volt szó. Sikerült megint elkövettem azt a hibát, hogy az utolsó sorba ültem, ahol elég nehézkes volt hallani a tanár, továbbá elég álmos is voltam, így majdnem bealudtam. Óra után aztán úgy éreztem, ez az óra valóban elég izgalmasnak tűnik, így ráirattam a tantárgy listámra, közben a lányok meg noszogattak, hogy kérdjem meg, hogy működik-e az előrehozott vizsga ( mert a vizsgaidőszak utolsó 2 hete a kodós suliba belelóg ), így végül kicsit csak belefolytam én is a dologba, bár számomra nagy jelentősége nem volta a vizsga időpontjának, minthogy vizsgázni nem akartam belőle. Tanár hajlik amúgy rá, de aztmondta még meg kell kérdeznie 6 fejest, aztán majd elválik. No eztán hazamentünk, gyorsan megsütöttem a tegnapról maradt fasírt másik felét, nagy sietségemben volt ami kicsit feketébb lett a többinél, végülis ez jó, mert így volt olyan is aminek egész normális színe lett. Lényeg, hogy a buli kezdetéig sikerült jól laknom, ekkor lenéztem. Kornéliusék hoztak 1 rekesz sört, valalamint 1 rekesz sörös kólát, kár hogy utálom. Vodkát is hoztak meg mindenféle üdítőt. Az emberek nagy része csak 10 fele érkezett, és ekkor már tényleg nem fértünk volna be Márkékhoz. Szerencsére nem esett, így jól elvoltunk a gyakorlatilag 0. Finkenborn-partyn. Az igazi jövőhét szombaton lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr39720650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása