HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 22. ( szerda ) - Karaoke party

DeathZombie 2008.10.27. 00:33

Úgy volt, hogy 1-re megyünk Herr Grosshoz, kis beszélgetésre, de egészségi okokra hivatkozva pár órával a nagy találkozás előtt le fújódott a dolog. Szóval nyertem 2 órát, azt valszeg ki is használtam valamire, de elfelejtette már. 3-ra mentünk végül német órára, ami fél7ig tartott. Este Karaokee-party volt a Brauhausban, így jópáran nem terveztünk hazamenni előtte. Köztük én se, hanem inkább elmentem a HIT nevezetű sulis szervezet találkozójára, mely természetesen nem vallási szervezet, hiszen egy német rövidítés, végülis olyan mint az Interfórum, programokat szervez, csak épp van 8 Euro tagsági díj. Német ismiktől hallottam a dologról, többektől is, így most csak el néztem, de azért annyira különös nem volt, hogy belépjek, ráadásul nagyon időm sem lenne már a dologra. Aztán a háromnegyed 8-as busszal csak hazamentem, kemény 20 percet voltam otthon, mert a fél9-essel már mentünk a Brauhausban. Most sokkal többen voltunk, mint féléve, amikor én voltam az egyetlen Erasmusos, meg most az Interfórum német tagjai is szorgalmasabbak voltak, így a terem, amit kaptunk szinte zsúfolásig telt, így következett be az, hogy a végén 2 csaj rátudott venni, hogy énekeljek, meg azért biztonság kedvéért még Márkot is beszerveztem, hogy legyen aki elnyomja a hangom, máskérdés, hogy a Killers Somebody Told Me számát még sosem hallotta, így nagyon hangelnyomásról ő által nem volt szó, viszont a tömeg ezt megtette, így poén volt. Utsó busszal mentünk haza, melyhez hangulatosan az utolsó másodpercekben értünk ki. Volt még két megemlítendő érdekesség az este, egyik, hogy Katja látta Grosst ma a fiával biciklizni, szóval túl beteg nem lehetett. Másrészt, hogy egy Bettire gyanúsan hasonlító csaj is ott volt az este, kiről kiderült nem véletlen az egyezés, a húga volt.

Itt éppen Katja meg Erika énekel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr40733558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása