HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 24. ( péntek ) - Az elmaradt találkozó

DeathZombie 2008.10.30. 02:10

Úgy volt, hogy ma 14-kor találkozok egy csávóval, aki tegnap felhívott engem, és egy szorólapos ajánlatot mondott. Igazából erre még akkor jelentkeztem, amikor nem volt meg a másik, írtam egy e-mailt, szerdán aztán visszahívott, előszőr majdnem lecsaptam, hogy van munkám, főleg, hogy szinte semmit nem értettem belőle, aztán csak inkbb megfigyeltem, elkezdtem jobban is érteni, és végül megbeszéltük egy kedves találkozót a korház előtt ma, vesztenem nincs mit, ha nagyon vonzó ajánlatot tesz, akkor lehet szakmát váltok. Külön mondta, hogy pontos legyek, azonban hála a buszom negyed órás késésének 4 percet késtem. A korháznál meg nagyon nem láttam egy gyanús embert se, többynire pár beteg ember volt ott, meg rokonok. Fél 3-ig vártam, gondoltam ha ott van, majdcsak felhív, nehogy már én hívjam fel, alig van pénz a telómon, meghát ez különben is elvi dolog. Ezután elsétáltam egy bicajos boltba, ez azonban nem ment túl gyorsan mert útközben egy lezárt sorompóba ütköztem, épp jött a gőzős a Westerntori állomásra. Ott megállt, a sorompó azonban még maradt, megvártuk a másik irányból érkezőt is, ami szintén állt az állomáson, majd végre átgrulult előttünk, és felnyílhatott a sorompó. Mindössze 12 percet vártam ott. Amúgy nagyon nyugodt kedvemben lehettem, hogy nem léptem át a sorompó felett. Szóval a bicajboltban meglepően olcsón jutottam defekt javító készlethez, mindössze 2,20 volt, féltem, hogy a bicaj áraihoz igazítják ezt a dolgot is, és akkor 5 € alatt nem úsztam volna meg. Sok időm nem volt otthon, szóval nem jutottam el a bicajommal a benzinkútra, ahol nekiálhattam volna beragasztani a lyukas kereket, így megint busszal mentem el dolgozni. Lett egy új munkatársam Enriq, minthogy ő már a sokadik új volt, gondoltam rákérdek, hogy nincs e még szükségük emberre, ugyanis Domi meg Márk is kérdezte tőlem, hogy nem keresnek-e esetleg embert. A főnöknő meg meglepetésember mondta, hogy de, keresnek még valamit.

21.40-kor szabadultam, ezúttal nem probálkoztam a stoppolással, sok értelme nem lett volna, korábbi buszt úgysem értem volna el, így a Westerntori buszmegállót céloztam meg gyalog, ahonnan 22.25-kor ment a busz. Szépen fel száltam rá, aztán leültem, majd majdnem leszálltam a Finkenborn-i megállóban a Charlottenluston, azonban ott elég ismerős emberek szálltak fel, így fent maradtam, és velük tartottam a Napóleonba. Ott aztán eltöltöttem ez jó kis órát, ezúttal nekem csapolták a sört, majd kijöttem a Napóleonból, és elsétáltam a Westerntori buszmegállóba, már megint, hogy felszálljak a 23.25-ös busszra, nem volt kicsit sem Déja-vu-m. Aztán a megállóban összetalákoztam Kill You lakótársával Daviddel, majd a buszon Domi-val ill. Laurence-szel, ez utóbbi nagyon nem lepett meg, miután a többiektől hallottam, hogy páran a moziba mentek, csak az emberek pontos összetétele nem volt ismert. Ekkor elmeséltem Dominak, hogy ha van kedve, el tud jönnni pincérkedni, ő előbb rávágta, hogy igen, majd komoly dillemmába esett…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr80739775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása