HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 28. ( kedd ) - Palacsinta sütés

DeathZombie 2008.11.01. 02:25

Ébredés után bementem német órára, amiből dupla volt, utána pedig jött a hét egyetlen echte deutsche Vorlesungja, a Verkehrsträgermanagement, ami egész jó kis óra, sajnáltam is, hogy múltkor pont akkor kellett dolgoznom. Ez tartott fél 7-ig, ezután a hazautaztunk. Este végre újra Skatoztunk egyet, ráadásul a harmadik ember Stefan volt, Márkék lakótársa, így játszottunk egy jót. Értelemszerűen a 2. ember a törzs Skatos, Frank volt. Azután kitaláltam, pontosabban kitalálni már korábban is, de gyakorlatba csak ezután vittem hogy megpróbálkozok a palacsinta sütéssel, azt pedig társaságban jó megenni, szóval átjöttek a magyarok meg Laurence is. Az egyetlen probléma, hogy én nemigazán tudok palacsintát sütni, ( minek süssek olyat amit tudok, azon nincs mit gyakorolni ) szóval miután az első 7-et kidobtam, mert leragadt, vagy megégett, vagy rosszul fordult meg, megjött Domi és szerencsére ő sikeresen megtudta fordítani a palacsintákat. Igazándiból már készítés előtt vártam az érkezésére, ugyanis volt egy ilyen félelmem, hogy ez a palacsinta nekem nem fog tökéletesen menni. Az egyetlen szépséghiba az volt, hogy mikorra megjött, elfogyott a palacsinta krém, így gyorsan csináltam mégegyet, hogy legyen mit ennünk, Domi meg megsütötte őket. Megjött Erika meg Márk is, eszegettünk, Laurencet pedig tanítgattuk a magyarra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr6743356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása