HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 31 - November 3. - A hétvége

DeathZombie 2008.11.10. 16:15

Pénteken én voltam a soros a munkával, de halálra nem dolgoztam magam, 4 órát voltam, este 6-ig. Nem is baj, mert este volt elvben a Halloween party a Humphrey-ban, ahol az ég világon senki sem volt, najó, még vagy 5 emberke, meg akkor mi 9en Erasmusosok, így úgy döntöttünk Márkkal, hogy elnézünk a sulihoz, mert két csaj ismerőse feltehetően ott tartott partyt, de túl sok infoja nem volt, még kedden említették neki fél szóval. Velünk tartott még Laurence és Frank is, utóbbinak köszönhetően egy korom sötét úton mentünk, minthogy megmutatta érdekességként, legalább ezt is láttuk. 10 percünk maradt az utolsó buszig a Campuson, így gyorsan végig futottuk a lakóházakat, de bulinak nem volt jele, így hazajöttünk. Szombaton Domi reggel 8-ra ment dolgozni, és végül 2-kor én váltottam, ami a dolog érdekessége volt, hogy 4-kor meg engem váltottak, szóval itt valami el lett számolva, mondhatni nagy üzlet nem volt bemenni 2 órára dolgozni, bár végülis nem volt tragédia sem mert túl sok kedvem nem volt most a dologhoz. A hétvégére kihalt az egészz Finkenborn, mindenki hazautazott a 3 napos ünnepre ( itt pénteken a reformáció napja volt ), amerikaiak meg ugye elmentek Berlinben, így csönben eszegettem a tortát, melyből még Márk is elvitt egy tányérnyit, azonban így sem fogyott el. Irogattam még a kutatás módszertan beadandót. Ja volt még egy olyan érdekesség, hogy Frankék egyszer csak lehívtak, hogy fordítsak már valami magyart nekik, Erika blogja volt az, azonban én nem is kellettem hozzá, mert egy netes fordító programmal egész szépen megoldották a dolgot.

A hét első napja is amennyire emlékszem szokványosan zajlott.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr51761701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása