HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

November 6. ( csütörtök ) - A buli szervezése

DeathZombie 2008.11.10. 17:48

No akkor ma újra Geschäftreisemarkt, de nem szomorkodtam, amikor vége lett, nem izgalmas óra ez mégsem, talán majd amikor a repülőről meg a vonatról lesznek a kiselőadások. Study skills nem volt, szóval a napom ezzel ilyen téren be is fejeződött. Délután végre sikerült eljutnom a boltba, ennek örömére bevásároltam, vettem 1 kilós egész csirkét is, melyből másnap terveztem paprikást készíteni. Délután aztán lefikszáltuk Kill You-val, meg Márkkal a dolgokat, hogy a szerdára tervezett partyt péntek este ejtjük meg, hívjon mindenki sok embert, a buli meg Kill Youknél lesz. Domi és Laurence aztán kitalálta, hogy este elmennének a Kultúr estére, ahol Brandon gitárral is fellépett, így rábeszéltem őket, hogy jöjjenek a 8 órási busszal, így nem kellett egyedül buszoznom, merthogy én meg kosarazni mentem. Aztán egyedül amúgy se lettem, mert Lucas is azzal a busszal jött, ő is kosarazni. Valahogy továbbra sem szeretem ezt a termet annyira, mint azt ahol hétfőn játszunk, pedig ez szép nagy, tágas, elvben jobb, de valahogy mégsem, a másikat már túlságosan megszerettem. Kosár után aztán Domi meg Laurence éppen visszajött a Kultúr estéről, így megint egy buszon utaztunk. Este aztán igyekeztem írni az emberkéknek, hogy jöjjenek holnap a bulira.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr78761875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása