HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

November 20. ( csütörtök ) - Már megint késtem...

DeathZombie 2008.11.26. 01:38

Reggel negyed 8-kor keltem, hogy időben bejussak a neptunba a 8 órási vizsgajelentkezésre, mert elég kellemetlen lett volna, ha vmelyik jó időpontról lemaradok, és már csak olyan marad, amikor nem tartózkodom az országban. Természetesen a neptun kidobott 8 fele, mindegy, végülis sikeresen felvettem a vizsgákat, mellesleg az én kinézett időpontjaim a kutyának sem kellettek. Hiába, nem sokan vannak úgy a vizsgákkal mint én. Aztán háromnegyed 9 fele nézett ki úgy, hogy mostmár eltudnám kezdeni a beadandót írni, na de neeem. Álmos voltam, szóval az eredeti tervem, hogy a 11.30-as óráig írom azt, nem működött, inkább nyugovóra tértem. Azonban a 10.30as kelés is korainak bizonyult, szóval lemondtam az óráról, viszont már kezdtem éhesedni, szóval úgy keltem, hogy még tudjak enni a 13.30-as Study skills előtt, egész jól sikerült, 13.13-ra végeztem is, gondoltam a kis időmben benézek a könyvtárba, mert a másik fordítós tárgyhoz kellett egy szakmai szöveg. Azonban 13.30ig nem sikerült találni, azaz végülis igen, de inkább még nézelödtem, hátha van valami más is, mert nem voltam biztos benne, hogy amit találtam az jó lesz, az óra után pedig már nem lett volna kedvem visszajönni, akkor már inkább hazamenni volt kedvem. Pár perc késés nem a világ vége. Végül a héten harmadszorra is elkéstem, ezúttal 20 percet. A héten tehát összesen 75 percet késtem. Emlékszem, osztályfőnököm a középsuliban havi 2 perces késésemen is nagyon ki volt akadva…

Az óra amúgy nem volt túl izglmas, Nicky az amerikai csaj prezentált, hihetetlen gyorsan, Ericen meg Brandonon kívül talán még a tanár értette. Ezután hazementünk Erikával, mert Márk ekkor könyvtárazott, ezzel elpazarolt a szép óramentes idejéből sok-sok percet. Aztán boltba kellett mennem, és mázlim volt, megelőztük a 4-es buszunkkal a 3-as buszt. ( Ez amúgy nagyon ritka jelenség errefelé ) Mi értünk előbb a Veckenstedter Weg-hez, így ott leszálltam, és átszálltam a 3-asra, mivel 2 perc alatt a Kauflandban voltam. Másik busznak még 9 perc kellett hazáig. Aztán a bevásárlásom is kellően gyors volt, minden esélyem megvolt hogy elérjem az 1-es buszt, mely meg éppen hazafele ment. Csak összefutottam Kill You-val és dumáltam vele pár percet, így lemaradtam a buszról. Pedig ez az igazi bevásárló idő, szinte időbe sem telik. Azzal az 1-es busszal el lehet hazajönni, ha az ember bő 10 perc alatt be tud vásárolni, ami 6 perccel indul el később a sulitól, mint amelyik 4-es busszal én jöttem onnan. Szép ugye ?

Délután aztán fordítottam még, meg írtam a ppt-t az anyagból, mert az is kell. Este aztán átbuszoztam kosárra. Hazafele pedig ezúttal nem siettem, embereket kísérgettem, majd a  Veckenstedter Weg-nél felszálltam - lol, már megint itt, ma másodszorra, ezidáig még összesen nem szálltam még fel itt ennyiszer - ezúttal azonban az 5-ös buszra, mely hazavitt fél 12-re.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr86789000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása