HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Május 10. ( szombat ) - Lustgarten

DeathZombie 2008.05.13. 23:42

13-órási ébredés, majd fél perccel később szobatársam közli a hírt, hogy Aileen-től most kapott üzenetet, hogy Lustgartenben vannak, van e kedvünk odamenni egy röplabdával. Felmerült a kérdés, hogy hol a Lustgarten, mire válasz-sms-ben az jön, hogy a játszótér mellett. Na, biztos játszótér alatt a röpipályát értik, aztán a Lustgarten meg a suli melletti park. Jön Fabian is, de ő előbb beugrik haverjaihoz a Freibad-ba ahova 5 Euro a beugró, de van strand, ami mondjuk állítólag most elég hideg, meg ott is lehet röpizni. Ondrej-val megérkeztünk a sulihoz fél3 fele, majd gyorsan rádöbbentünk arra, hogy nincsennek itt, vagyis ez nem a Lustgarten. Egy füvön napozó csajtól megkérdeztük, hogy mégis hol van az általunk keresett helység, aki elmagyarázta, hogy a Nikolai tér-hez kell mennünk, és onnan a kastély irányában, de javasolta, hogy ott újra kérdezzünk meg vkit, amit meg is tettünk, és a középkorú nő utmutatása alapján rá döbbentem, hogy én már jártam arrafele. Valóban, csak én a kertbe nem mentem be, csak mellette bicajoztam el. Maga a Lustgarten nagyon szép volt, minden virágzott, teli volt fával, a kastély meg egy száz méterre volt tőle egy dombon, így arra is nagyon szép kilátás nyílt ( pár hónap és felkerül kép róla ). Mindenhol napozó, piknikező emberek voltak, pár perc sétálás után rá is akadtunk az ismerős csajokra, kik szintén napoztak. Megérkeztünk, dumáltunk, Francy és Aileen elkezdett spanyolozgatni, de minthogy fél év előnyük volt velem szemben, így én kb. minden 5. szót értettem meg, de hát már ez is vmi. Asel kapott egy sms-t hogy nem a sulinál vagyunk, hanem itt, ha van kedve jöjjön ki, sajna Fabiannak ugyanezt az sms-t nem tudtuk elküldeni, mert nem tudtuk a számát. Nemsokkal Asel megérkezése után hazafele vettük az irányt, röpi elmaradt, nem nagy bánatomra, annak én úgysem vagyok a híve. Minthogy Asel gyalog jött, mi meg bicajjal voltunk ( Erasmusosok ), így ő felült Ondrej bicajának a csomagtartójára, és így bicikliztünk haza.

 

Este megtudtunk Fabiántól két infot, egyrészt, hogy a víz 15 fokos volt, valamint hogy járt az iskolánál, ahol természetesen nem talált minket.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr68467355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeathZombie 2008.05.13. 23:47:21

No gyerekek, 24 napot tettem most fel fáradságos emlékezések árán, ezt lehet olvasgatni, én holnaptól Csehországban vagyok péntekig, azután igyekszem visszaemlékezni mi történt ott, bár ez a blog Németországról szól, így lehet ki is hagyhatom. :)
süti beállítások módosítása