HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Május 16. ( péntek ) - Hazaút

DeathZombie 2008.05.21. 19:19

Reggel 9-es indulás előtt egy kis reggeli, majd a határt átlépve nem sokkal megérkeztünk Waldsessen-be, ahol előbb egy templomot néztünk meg, majd egy könyvtárat, amelyben 4-5 százéves könyvek is voltak. Szép látvány volt, kár hogy fényképezni nem lehetett, máskérdés, hogy „sajna” a mobil már túl modern technika ahhoz, hogy gondot jelentett volna párat fényképeznem Ezután ebédidő volt, ahol kint megrendeltük az élelmet, majd miután már elégé esőre állt, bevonultunk. Sajna ez már Németország volt, ennél fogva az árak drágábbak voltak. 10 Euro volt italostúl, azért ez sok egy ebédért, Menzán 2 Euroért meglehet ebédelni. Ráadásul a nagy siettségben kicsit megégették a gombamártást, de mindenkiét. Utunkat folytattuk, ahol az egyik megállóhelyen, ahol pont fizetős wc volt, a két ritka 1 Eurosom közül az egyiket odakellett adnom. Este fél7-re értünk Wernigerodébe, a sulihoz, ahol szerencsém volt, az egyik srác aki a Finkenbornon lakott autóval volt, nem is akármilyennel, így a hazautam 5 perc alatt megvolt, busz helyett, egy Cooperrel. Meg lett beszélve a Csehországban járó emberekkel, hogy 8-tól Blue-ban még utóest. Frankék meg Düsseldorfban jártak, ők is megbeszélték a Bluet, így 11 óra fele átbicajoztunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.