HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Május 23-25. ( péntek - vasárnap ) - Halberstadt

DeathZombie 2008.06.05. 20:50

Már tegnap eldöntöttem, hogy kihagyom a Tourismusmanagementet, így alhattam délután 1-ig.

A hétvége nagyrészében pihentem, illetve elkezdtem munkálkodni a Tourismus Orte nevű tantárgyra készülő prezentáción, ahol Magyarország turizmusának felépítéséről és piacra viteléről kellett prezentálnom a norvégokkal és a csehekkel együtt, akik persze saját országukról írtak. Nagy örömömre e prezentációt németül kellett csinálni. Azon a nyelven még beszélni is tudok, máskérdés, hogy ez a téma is olyan távol volt tőlem, mint ide Tókió. Szóval itt se volt elég elkészíteni egy prezentációs anyagot, hanem további szöveget kellett kiírnom egy lapra. Ma június 5-e van, és gyanús volt, hogy nem csak prezentáltam, illetve pihentem a hétvégén, így megkérdeztem Kirstóft, nem rémlik e neki valami, mi volt a hétvégén, mire mondta, hogy Bremen, ja igen, Halberstadt, szóval akkor május 24…

 

Estére hivatalosak voltunk a halberstadti erasmusosoknál. Kristóf Bremen-ban votl, így ő nem tudott jönni, jöttek viszont a csehek, meg Fábián. Kissé késve indultunk el az utolsó buszhoz, és akkor jött a hír, hogy Hanna egyik ismerősének van egy kocsija, de abba nem fér bele mindenki ugye, vki kimaradna. Ez így nem volt poén. Buszból meg az első reggel fél9kor jött volna, vonat pedig 20 Euroba kerül, így az sej jó. Mindenesetre a beszerzett hálózsákokat, felfújható ágyakat ott hagytuk, kevés darabot majd csak tudnak ott is adni, minek cipeljük. 7-re megérkeztünk, a buli csak 8kor kezdödött így körülnéztünk a város sétálóutcáján, mindenféle árus volt még ott. Majd fél 9, 9 fele érkeztek az emberek, egy részük ismeretlen, páran rég nem látott ismerősök. 11-ig bírtuk a discó zenét, aztán páran rock, illetve egyszerűen más zene kedvelőei szépen megszálltuk a gépet, hogy vmi értelmes zene is legyen. Aztán szép lassan mindenki oda járogatott, és a youtubon kikeresetett hallgattuk. Mákunk volt, ott volt Markus is Verkonikával, meg Alex, és bizony ők autóval voltak, és hazaterveztek menni. Ráadásul Márkusnak egy nagy furgonja volt, így még ketten be is értek volna, Fábiánon, meg rajtam kívűl. A csehek 1 fele, a bizonyos ismerőssel hazamentek, mi negyed 4-kor, miután mindenki elment tettük meg ezt. Már reggeledett mire hazaértünk, közben a telljes sötétség csak fél11-től van, így ellehet mondani, hogy errefele nem túl hosszúak az éjszakák.

A vasárnap jórésze alvással telt, illetve a prezentáción való munkálkodással. Továbbá megoldódott egy rejtély, minthogy már napok óta foglalkoztatott, hogy hol lehet a hátsó lámpám. Csütörtökön elvben nem használtam hazajövetnél, akartam, de mintha levettem volna és visszatettem volna a táskába. Viszton ha itthon kivettem volna, akkor az ott lett volna az első lámpa mellett az asztalon. Táskában pedig nem volt sehol. Ki nem vettem, benne nem volt. Hm. Nono, volt a táskámban még valami, bizony egy cipő, nézük csak meg annak a belsejét, és bizony ott volt. A kosaras cipőmmel együtt kikerült a táskámból, no ezért nem volt benne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr89505759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása