HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 15. ( vasárnap ) - "Nem Cech a világ legjobb kapusa"

DeathZombie 2008.07.05. 20:45

Délután 4 fele bicajozni indultunk, Lénával, Ondrjéval, és Ádámmal, akinek Kasai-tól sikerült bicajt szerezni. Bebicajoztunk a belvárosba, ott még mindig tartott a 3 napos ünnepség, szóval rengeteg ember volt. Így bicajunkról leszálltunk, és gyalog folytattuk utunkat. Sétáltunk a tömegben, 10 perc alatt meguntam, de még 1 órán át folytattuk utunkat. Legalább Ádám látta az óvárost. Aztán bicajjal haza, amikoris jött az ötlet, mármint még hazafele, mert megérkezés után már száguldani kellett, hogy kész legyen, szóval a rántott sajt. Kirántottam, megettük, ízlett, de kár volt sietni, mert az elvben 6-kor érkező Tobias nemigen jött 6-ra. Mondjuk nem jól alakultak a dolgok egyébként sem, mert úgyfestett, Tobiason, meg Ádámon kívűl nem fog más pókerezni jönni. Még 7-kor sem jött meg, ekkor csöngetett egy ismerős csaj fentről, hogy van e kedvünk römizni, minthogy pókerre már sok esélyt nem láttam, így felmentem, Ádám maradt. Fél 8 után megérkezett Tobias, szóval azután nem sokkal távoztam a römitől, és elkezdtünk pókerezni, sajna tényleg csak 3-an. Mindegy, sok időnk úgyse volt a meccsig. Rekordot értem azonban el, meccset nem nyertem, és úgy estem ki félóra után, végül Tobias megynerte a játékot. Aztán 9 előtt lementünk Péterhez a meccset nézni, a csehek játszottak, a törökök ellen, ennek megfelelően Ondrej eléggé izgatott volt, ennek megfelően nagy örömünnep volt az első, meg a 2. cseh gólnál, mármint Ondrej részéről. Najó, értelemszerűen mi is szurkoltunk nekik. Vitánk újra előjött, mikor a riporter azt találta mondani, hogy Cech, a csehek kapusa a lgjobb a világon. No, sztem Van der Sar. 2-0nál már biztosra vettem, hogy csehek bejutnak, nem értettem mit aggódik Ondrej, hogy egy tiszta gólhelyzetet hagynak ki a csehek. Aztán jött egy török gól. Még mindig jó, és már csak 4 perc volt hátra, amikor egy beadás után Cech kezéből kicsúszott a labda, és így a török játékos elé pattant, aki könnyedén belőtte. Ondrej sokkolva volt, melyet csak a 2 perccel későbbi ugyancsak török gól tudott növelni, ráadásul ebben is benne volt a kapus kicsit. Míg döntettlennél 11-esek lettek volna, addig vereség a csehek kiesét, és a törökök továbbjutását jelentette. Ondrej gyorsan elhagyta a szobát, de még 1 mondatot megejtett : „Nem Cech a világ legjobb kapusa !”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr18554924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása