HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 21. ( szombat ) - Félév után újra focizok

DeathZombie 2008.07.05. 20:55

Alvás 1-ig, aztán kelés. Bizony enapon volt tervbe, hogy elmegyünk a kastélyhoz, vagy a Kaiserturmhoz, csak lásson már vmit Ádám a környékből. Azonban 13.50-kor volt szerencsém belépni a Stuidevz-be, és láttam, hogy Markus üzit írt, foci lenne 2-kor, a sulinál találkozunk. Ez 10 perc alatt nehéz lesz, gyorsan megsereztem Markus számát és felhívtam kiderült nem baj, ha kicsit késbb megyünk. Gyorsan hívtam Kristófot is, így Ádámmal együtt 3-an szálltunk fel a 14.11-es buszra. A sulinál találkoztunk Markussal akivel elsétáltunk a pár percre lévő focipályára, ahol még volt egy srác, így 5-en voltunk. Fél év után fociztam újra, mindig volt egy kapus, és 2-2 ellen játszottunk 1 kapura. Mi magyarok szépen kikaptunk a vegyes csapattól ( Kristoffe meg az egyik német ), mondhat papírforma. Mikor én voltam a norvéggal a németek ellen, akkor 5 mp alatt kaptunk gólt, de onnantól meg mi lőttünk 5-öt, így elvertük a németeket. Ennek a meccsnek csináltunk egy visszavágót is, ahol 2 gólt kellett lőnünk, hogy mi nyerjünk összesítésben, már 4-0 volt oda, amikor sikerült belőnünkn 1-et, majd Kristoffe nap legszebb góljával eldöntőtte a oda-visszavágós meccset. 5 fele indultunk haza fáradtan, elmaradt a kastély meg a Kaiserturm megnézése. Este megnéztük a holland-orosz meccset, ahol nagy meglepetésre az oroszok simán verék a hollandokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr16554947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása