HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Szeptember 25. - Kill You fogadást veszít

DeathZombie 2008.09.30. 00:12

A mai fakultatív programot, melynek legfőbb célja a vásárlás volt sajnálatos módon kihagytam, mosnom kellett. Előbb elszaladtam mosóporért, majd feltettem negyed 2-kor a mosást, majd 1 órával később a másodikat, aztán jött a szárítás. Közben megjöttek a többiek, a kabát szerzés azonban nagy meglepetésre Dominak elmaradt. Azonban vettek egy telefont, 15 Euroért Vodást, melynek az árai az első feltöltés után eurótízcentekkel lesznek jobb, mint az én T-Mobilomé. Úgyfest itt is gagyi a T-mobile, és a Voda a jó. Közben főztem egy tokányt, áthívtam minden hazámbelit enni, de végül csak Márk élt vele, többiek már elkezdtek enni. A szárítás pedig kezdett aggasztani, ugyanis még mindig ment, és a számláló is még az 5-ösön állt ami háromnegyed órát jelent, közben meg 40 perc múlva indult volna a buszunk a bowlingra, és minden ruhám a szárítoban volt, így felvenni sem tudtam volna semmit. Már-már úgy nézett ki, sehogy sem jön össze a dolog, max fél órával később utánuk mehettek volna, aztán mázlim lett, 10 perc indulás előtt valami csoda folytán kész lett, leszaladtam a ruhákért, és kezemben a két mosásnyi adagot felhozam, persze két adagban, remélem nem hagytam semmit se a lépcsőn, gyorsan felöltöztem, és elvágtattam a buszmegállóba. A bowlingpálya egy nagyon frissen felépült Pláza szerűségbe volt, a suli utánai kertes házak mögött eldugva. Volt benne, egy nagyon jól kinéző medence, no azt sikerült vasárnap kihagynunk, a többiek ugyanis ott voltak. A bowling szokásos volt, megint lealáztam mindenkit, én gurítottam a leglasabban, ( ezúttal 3km/h-val, szóval legjobbamtól jócskán elmaradva ), én értem el a legkevesebb pontot, én értem el egymás után a legtöbb 0 pontot, és én fejlesztettem ki a legtöbb dobás fajtát mely rengeteg 0 ponthoz vezetett. 1 óra után távoztunk. Miután visszaértünk ,találkoztunk a letekkel, legalábbis kettővel közölük. Igencsak zárkózottnak tűntek, a németet egyáltalán nem beszélik, és az angolt sem túl jól. 11-kor kinéztem az ablakon és Kirilt ( vagy inkább ahogy mindenki hívja, Kill You-t ) láttam meg a szemközti ház ablakában, kicsit kiabálgattunk egymással ( mármint csak a nagy távolság miatt ) és végül megbeszéltük, hogy nézzünk átt hozzá. Erika nem, Domi majdnem, Márk átjött. 3unkon kívűl még két német srác volt ott. A legnagyobb jelenet már hajnalban látszódott le, amikor a német srác konyhájában ülve elkezdtek beszélgetni hogy az ő konyhája kisebb-e Kiril konyhájánál, végül fogadás lett a dologból, a tét 2 sör. A lényeg, hogy Kiril állította, hogy nem nagyobb az ő konyhája. Nem maradt más, mint indulás a mérőszalaggal Kirilhez lemérni azt, miután végig gondoltuk a dolgot Márkkal a padlón voltunk a nevetéstől, ugyanis a bolgár srác konyhája közel kétszer volt akkora. A nevetésünket már csak az fokozta amikor visszajöttek a mérőszalaggal, hogy lemérjék ezt a konyhát is, Kiril jegyzetelte szorgosan az adatokat, és probálta magyarázni a helyzetet. Elég komikus jelenet volt.



























 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr90688297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása