HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 19. ( vasárnap ) - Nem túl eseménydús hétvégének nem túl eseménydús zárásának nem túl eseménydús leírása

DeathZombie 2008.10.22. 02:38

Szokásos időpontban megint felkeltem, aztán befejeztem a beadandómat, Dönerezés elmaradt, pedig Erika még tervezgette tegnap, de ő még egész vasárnap a beadandót írta. Délután aztán szép lassan elment az Internet, éjszakára már semmi neme maradt, ráadásul Janine mondta, hogy nála sem jó, szóval sehol semmi. Így a blogomat nem tudtam frissíteni, pedig nagyon szorgosan irogattam. Este aztán még kitaláltam, hogy elmegyek a 3-as számú túrára, úgyis Márk eddig többet bicajozott az Aktív turizmusra. Mondjuk azt már előre láttam, hogy nem könnyű utat választottam, igaz elvben csak 24 km volna, és fölfele se menne sokat, annál többet lefele, csak épp ahhoz felkellett volna vinnem vonattal a bicajt Dre Annen Hone-ig ami 4 Euroba került volna, ahhoz meg nem volt kedvem, így úgy döntöttem felbicajozok addig ugyanazon az úton, ahol múlthét szombaton voltunk Márkkal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr100725753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása