HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 23. ( csütörtök ) - A beragadt kártya története

DeathZombie 2008.10.27. 01:01

Természetesen Gesundheit Turizmusra most sem mentem be, egyre inkább úgy tűnik, az nem része az órarendemnek. Schröder órájára azonban már felkeltem, kicsit viszont bántam, mert hulla fáradt voltam. Óra kicsit korábban lett vége, így nyugodtan megebédelhettem még a tömeg érkezése előtt. Finom kis sütit ettem. Ezután jött a Study skills, amely aztán tényleg korábban lett vége, mondhatni közel 90 percnyivel. A tanárak konferenciára kellett mennie, így csak pár hasznos infot mondott, mint pl. hogy hétfőn menjünk be 8-ra a könyvtárba, mert ott fogunk tanulni a keresési technikákról. Ezután akár haza is lehetett volna menni, de sajna erre nem került olyan gyorsan sor, mert előbb megnéztük a számlaegyenlegünket, majd a lányok tettek pénzt a számlájukra, ekkor ment el a 2 órás busz, aztán még Erika szeretett volna pénzt tenni a sulis kártyára is, melyre a késői időpont miatt lehetősége már nem volt a Mensán, így jött tőlem az ötlet, hogy van még egy másik automata is a másik épületben. Lehet ezt az ötletett nem kellett volna adni, ugyanis beleszorult a kártya, és csak csipogott. Szóltam a könyvtárosnak, aki 3 csipeszt hozott fel, de csak lökdösni tudta, úgy nézett ki kell a kulcs, ami az automatát nyitja. Ekkor telefonálgattunk párat, majd elsétáltunk az Infopontra, ahonnan tovább küldtek a Mensa melletti kávézó főnökéhez, ő volt a kulcsos. Mint a szakács nőktől kiderült a csávó épp telefonált, ezért várnunk kellett, mjad közölték, hogy még mindig telefonál, szóval ma már ne várjuk. Aztán negyed óra után kegyeskedett kijönni, ahol „nagyon” barátságos volt. Mikor elmeséltem neki a szitut, akkor ő ennyit tett hozzá, hogy „schlecht”, ez úgy a „kit érdekel” hangsúllyal együtt nagyjából annyit jelent, hogy „hát szar ügy”. Aztán megint nagyon „barátságosan” jelezte, hogy várjunk 5 percet rá. Majd 10 perc után újra kijött, és nem értette mit várunk rá, hisz a kártyát már a könyvtárból valaki ki szedte. Még ilyet, hogy mi erre maguntól nem jöttünk rá ! No átmentünk, és tényleg sikeresen megvolt a kártya, a 3 órási busszal sikerült is elindulni, sajna azonban hazaút előtt még a Tourinformhoz kellett menni, hátha kapok valami statsztikát a hotelekről, de nekem napi lebontásba kellett volna, ilyenjük pedig nem volt. Ezután még bevásároltam, sikeresen elköltöttem 30 Eurot, de addig amíg hetente jutok be a boltba belefér. Nagy kár, hogy elég nehéz egyszerre 1 heti dolgot magammal vinni. Főleg 10 üveg ásványvízet. Este aztán még elmentem kosarazni, majd a negyed 11-es busszal haza, ahol a kapuban találkoztam a szép kis fekete cicával, aki tegnap este Erikáékat kísérte haza a városközpontból. Nem volt tervemben, hogy beengedem, de megsimogatni csak meg akartam, és közben meg beszökött. Ennek köszönhetően járt a lakásokban is Domiék kádjában szépen meg is fürdött, majd a wc-be akart ugrani, de Serban – aki amúgy Erikának nevezte el a macskát – ettől megóvta a cicust. Kapott kis élelmet még Domitól, meg vizecskét.

 Erika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr6733576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása