HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 27. ( hétfő ) - Kocsikázok

DeathZombie 2008.11.01. 02:19

A hétfő ma még korábban kezdődött mint normálisan. Volt egy Study skills extra kiadás, melynek keretében azt tanultuk, hogy hogyan lehet jól keresni a számítógépen. Ezt tavaly kihagytam, most is csak azért mentem be, mert állítólag ott volt egy nőci, akkor tud nekem segíteni a kutatás módszertanban, mert én ott sikeresen kitaláltam egy olyan témát, hogy milyen hatása van a Rathaus Festnek Werni turizmusára, ehhez nekem szállás adatok kellettek volna hétre lebontva Werniről, ilyet meg nemigen találtam. Persze a nőci akkor nem segített, mondta, hogy majd keressem meg valamikor. Ezután jött a szokásos spanyol, már egyre több ismerőssel. Különösen érdekes, hogyha a hét folyamán megismerek pár embert, arról mind kiderül végül, hogy spanyolon együtt vagyunk. Másik érdekesség, hogy a suli környékén egyre több ember köszön rám, akiről elképzelésem sincs, hogy kicsoda. Valami nagy gond lehet az arcmemóriámmal. Grossttól megszereztem a megszerzendő alírást, és a délutáni órát megint kihagytam, bár gyakorlatilag az nincs is már nekem. A spanyol túlságosan lefáraszt, meg kell egy szabad délután. Elmentem tehát a könyvtárba ahhoz a nőcihez, akivel reggel voltunk, persze éppen órája volt, így lemondtam róla. Gondoltam magam esek neki vmi hasonlót keresni a könyvtárban, és ekkor beugrott egy ötlet, mi lenne, ha arról írnék milyen hatást vált ki várhatóan 2010-ben Pécs turizmusára az Európa Kulturális Fővárosa cím. Ezt aztán délután Essen-re modosítottam, mert az lesz a másik város, amely Európa Kultúrális Fővárosa lesz 2010-ben, és akkor már csak egy német városról írok inkább. Délután aztán a Kauflandból kijövet épp Lujzába futottam bele, aki meg kocsival vásárolt be, így vele tartottam, ezzel jelentősen megkönnyebbült a hazutam. Este meg a kosárra menetelem volt kényelmes, ugyancsak Lujzának köszönhetően, aki oda is kocsival járt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr24743353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása