HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 29. ( szerda ) - A bicaj szerelés

DeathZombie 2008.11.10. 15:48

Közérdekű közlemény : Elnését a kedves olvasóktól, hogy már megint kezd a tavalyi színvonalon üzemelni az oldal, sok dolgom volt, meg lusta is voltam, igyekszem magamat mielőbb behozni. Kitartást ! Amúgy ha van kedvetek, csak nyugodtan szóljatok hozzá a bloghoz, mert így úgy néz ki mintha senki sem olvasná, pedig érzem, hogy simán olvassa hetenként egy ember. :P

Elég eseménytelen szerdát hagytunk magunk mögött, este viszont kénytelen voltam rászánni magam, hogy megcsináljam a bicajt, ugyanis másnapra már kellett midnenképp. Ez nem volt viszont egyszerű művelet, nem véletlen szántam rá ilyen nehezen magam. Nem volt ugyanis nagyon szerszámom, pumpát is csak most szereztem be Michaeltől, defektcsinálót viszont már ugye 1 hete vettem. Kihoztam előszőr a tárolóból a bicajt, ( ahova még a Finkenborn party miatt került be, ) ugyanis ott nem volt világítás, és postaládáknál lévő folyosóra telepedtem le, ott ugyanis melegebb volt pár fokkal, igaz a lámpa pár percenként lekapcsolódott, ami igencsak idegesítő volt. Minthogy hátsó kerékről volt szó, nekem meg nem volt szerszámom, így a belsőt csak kihúztam a külsőből, amennyire kifért, aztán felfújtattam, és egy láda vízbe probáltam belemártani már amennyire belefért, mert én hülye, csak kevés vizet engedtem a vödörbe. Ráadásul elég laposra fújtam ezt a belsőt, nem akartam, hogy vmi baja legyen azon a részen ahol a külsőből éppen tekeredik ki, szóval nagy bugyborékolást nem várhattam. Nem is volt semmilyenm, ekkor jött a belső másik fele, ami az előb nem jött ki, és ott aztán megjelent egy picike lyuk, amiből éppen csak 1mp-ente jött ki a bugyborék. Ezt aztán befoltoztam, visszaraktam a belsőt, felfújtattam amennyire tudtam a bicajt, és a benzinkút fele vettem az irányt, hogy még jobban felfújjam a kereket, meg amúgy is, kicsi bicikli hiányom volt már. Bicajoztam egy fél órát, közben felfújtattam a bicajomat is szépen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr92761651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása