HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

December 7-9. - A jegyvásárlás

DeathZombie 2008.12.27. 02:12

December 7. ( vasárnap ) 

A buli sokáig tartott, szóval megint nem aludtam ki magam, 6 óra alvás után kellett felkellni, mert úgy volt, hogy 11.30-kor lesz lovaskocsikázás, azonban beszívtuk, mert a csaj, aki minket értesített a dologról rossz időpontot írt mindenkinek, 11.00 helyett 11.30-at. Amúgy Márknak korábban még egy igazi Interfórumus, akik ezt szervezték írták neki, hogy 11 óra, de mi hittünk az új időpontnak, ugyanis az későbbi volt, máskérdés, hogy a csaj aki írt nekünk, ő nem is szervező az Interfórumban. Nem baj, végülis utána összefutottunk az emberkékkel, dumáltunk velük, megnéztük a karácsonyi vásárt, illetve vettünk páran ilyen félméteres Bratwurstot.

 

 

December 8. ( hétfő )

Ezúttal kivételesen bementem mindkét spanyolórára, mindössze egy kicsit késtem. Veróval megbeszéltem a részleteket a cseh útról, ugyanis péntektől-vasárnapig Prágába szerveztünk egy kirándulást a volt Erasmusokkal. Úgy terveztük, hogy Wernigerodéból megyünk 5-en Markus, Vero, Laurence, Dominika és én, korábban még Kasia meg a barátja Daniel is akart jönni, ők azonban éppen a mai nap folyamán lemondták. Prágában csatlakozunk a csehekhez Ondrej, Hanna, Anetta hármashoz, illetve a spanyol csajhoz, Mariához. Egy szintén volt Erasmusos lengyel csaj, Beata pedig szombaton fog hozzánk csatlakozni.

Szóval Verónak mondtam, hogy mi ma lefoglaljuk a jegyünket Dresdától Prágáig, ugyanis azt keddig lehet olcsón, 19 Euroért. Mondták, hogy a mai nap folyamán akkor ezt ők is megejtik. Ebéd után aztán el is mentem a vasútra, úgy volt, hogy ott találkozok Laurenc-szel, meg Domi-val, azonban utóbbit épp a vasút előtt elsuhanó buszon láttam. Mint kiderült, ő a központba ment vásárolgatni, és Laurencet bízta meg a vásárlással. Egyetlen szépséghiba az volt, hogy Dominak jelen kellett volna lennie, ugyanis eszembe jutott, hogy neki van egy 50 %-os kedvezménye, mellyen ő a 19 Euros helyett 13 Euroért tudott volna jegyet venni ( a normál ár ugyanis 26 Euro ). Felhívtam, hogy ezt tényleg tudja e használni, és kiderült, hogy igen, azonban a jegyet csak a kártya felmutatásával lehet megvenni, így neki nem tudtunk jegyet venni. Mi azonban Laurenc-szel megvettük a jegyünket.

 

December 9. ( kedd )

 Felébredtem 7:50-kor, aztán ezt láttam az ablakomból, gondoltam lefotózom

 

Az első németórára inkább nem mentem be, az ugyanis nagyon unalmas. A másodikon pedig egy 5 oldalas szövegről kellett volna 5 percen át beszélni, azonban eme szöveget csak a buszon olvastam el, így pedig nem sikerült mindent megjegyeznem belőle. Szóval szép lassan beszéltem, hogy minél közelebb legyek az 5 perchez, végül ritka gagyi lett az egész, de legalább az 5 perc meglett. Óra után ismét elmentem a vasútra, ugyanis mostmár Domi is jött, azonban megint nem sikerült neki megvenni a jegyet, ugyanis annyian álltak a pénztárnál. Végül úgy döntött, majd eljön valamelyik nap egyedül, csak pontosan mondjam meg neki, hogy mikor melyik vonatra.kell a jegy.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr15843387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása