HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 18. ( szerda ) - Internationale Sommerfest

DeathZombie 2008.07.05. 20:51

Nekem ismét 7 órási kelés, aztán be Study skillsre, majd Tourismusorte-ra. A norvégok értek be előszőr a terembe, így ők választottak helyet. Minthogy ők a múltórán nem voltak, így a terem másik oldalába ültünk. Hogy ennek mért van akkora jelentősége ? Múltórán a Anetta meg Ondrej volt bent Eramusosok közül, most meg Hanna, és a 2 norvég, szóval a tanár – aki amúgy elég jófej volt - szeretett kicsit cseverészni a diákokkal óra elején, mint az egyetlen lelkes erasmusos Tourismusorte-ja járót, azaz engem kezdett el személni. „Hm, maga múltórán nem a másik oldalt ült ? ”, mondom, a többiek választottak, nekem már ezmaradt. Egy szépséghibát követtem el, a „wählen” igét, „wahlen”- formában mondtam, így 3X kellett elmondanom, mire lejött a tanárnak, hogy mit akartam.A prezentáció végén a szokásos tézisek jöttek, egyetért e az ember vele, vagy sem. A 3. tézisnél megkérdezte az emberkéket, ki ért egyet vele? A többség feltette a kezét, nekem épp akkora sikerült kikeresnem az egyik ismeretlen szót a tézisből, így épp mikor már a kezeket tették le az emberek, akkora tettem fel a kezem, de mindez csak fél mp-ig tartott, mert akkor már jött a ki nem ért egyet kérdés. No, a tanár :
„Maga nagyon rövid ideig jelentkezett, megtudná indokolni, hogy mért ért egyet vele ?”
Minthogy szombaton a koncerten kiderítettem a tagoktól, hogy ma 6-kor játszanak a Sommerfesten ( legnagyobb fősulis buli az évben ), így akkora mindenképp szerettem volna odaérni. Sajna Ádámnak nem volt bicaja, így kénytelenek voltunk busszal menni, ami pedig nem nekem való, így két lekésett busz után végül a 18.11-essel mentünk, mivel fél7-re értünk oda. Már javában játszottak akkor, sajna a Dammit ezúttal kimaradt tőlük, pedig az utsó szám előtt, mikor megemlítették a Dammitot, odaáltam a mobilommal, hogy most a jó látási viszonyok között felveszem, de végül a Sunshine-t játszották el. Ekkor összesen egy max 10 ember figyelte a koncertet, a többiek távolabb, a sörsátrak körül voltak, aztán a rektor megnyitotta a Sommerfestet, jelezte, hogy csak éjfélig lehet zene, melyet megtudtam a németektől, hogy egy egészen friss rendeletről van szó. Ekkora már többen voltak a színpadnál, és jött a másik együttes, kik a Finkenbornon laknak. Koncert után, minthogy világos volt, elindultam pár ember keresésére, így a kosarasokéra, emrt kiváncsi voltam, hogy lesz-e kosár. Stephanba gyorsan bele is futottam, de sajna ő mondta, hogy nem tud jönni, így Andreason múlik a dolog. Innentől ő volt a fő célpont, egy jó ideig el voltam a keresésével, pedig elég feltűnő személyiség, 2X2-es termetével. Ennek ellenére nemigen lett meg, végül újra összetalálkozva a csapattagokkal kiderült, hogy lesz másnap kosár, kint, fél-6kor, ők ugyanis már találkoztak Andreassal. Ezidőtájt sikerült Ádámot otthagyni vhol, mármint ő hagyta abba a követésemet, hiába sokat járkáltam. Markustól olyan infok derültek ki, hogy pénteken megcsináljuk a jó kis nemzetközi főzőestet a Finkenbornon, hívjunk össze minnél több embert.
 

Végül beesteledett ( mondjuk ez itt este fél11-et jelent ), orosz csajt nem sikerült megtalálni, pedig vele volt úgy, hogy beszélünk, érdeklik az infok Magyarországról, meg a kodóról, mert ugye kövi félévben ő oda megy.
 

Elég sok ember összegyűlt már, sok jó emberrel sikerült összefutni, mint a Tourismusorte-on lévő csajokkal, valami haszna csak van már ennek az órának is.
Egyik nyugodt sétálásom közepette egy kéz nyúlt ki a tömegből, és húzott be. Andreas jelent meg a szemem előtt, aki jelezte, hogy fél-6kor van másnap kosár, bár ez már nem volt túl új info.
 

Brazil-estnek hívták e estet a Sommerfestet szervezők, joggal, a szinpadot a két koncert után, mindenféle brazil ruhában öltözött emberek táncai lepték el, köztük brazil táncos hölgyeké, továbbá, jó kis ….. lehetett venni 1 Euoroért.
Csak belefutottam az orosz csajba, aki mint kiderült, azért nem volt, mert nézte a svédek elleni meccset. Így megtudtam tőle a végeredményt is, mely legnagyobb megdöbbenésemre orosz győzelem volt, így a svédek mehettek haza bánatomra.
Éjfél fele vége lett a zenének, ekkor hívott Ádám másodszorra, minthogy már nem voltam a tömegben, így felvettem a telót, és megtaláltam. Fél-1 fele átvonultunk a Blue-hoz amiben olyan sokan voltak, hogy nem lehetett bemenni, így hazafele vettük az irányt. Minthogy gyalog voltunk, így is csak 2 óra fele sikerült elaludnom, ami a reggel 7-es alvásig nem volt túl sok.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr90554931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása