HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Június 20. ( péntek ) - Nemzetközi főzőest

DeathZombie 2008.07.05. 20:54

Nem túl eseménydús délután, tán el kellett volna vhova mennünk ? Aztán 5-kor bevásároltunk, megvettük az esti főzéshez valót 15 fő részére. Kissé késésben voltam, negyed 7 fele tudtam csak elkezdeni a húst felvágni, márpedig 2 kiló húst felvágni nem kevés idő, úgyhogy másfél kilónál végül abbahagytam. Természetesen tokányt szándékoztam készíteni az embereknek, mint egyik jó kis specialitásom. 1 üveg bort elhasználtam a főzéshez. Végül háromnegyed 7 fele sikerült feltennem a kaját, így a hús 8 után vmivel kész is lett, közben főztem két adag tésztát, és akkor 8 fele jött a hír, hogy Markuséknak még idő kell, úgy nagyjából 9-re lesznek kész, akkor fogunk enni. Úgyhogy a tésztát kénytelen voltam háromnegyed 9-kor újra megmelegíteni. Ekkora már kész volt a terep lent, az asztalok összetolva, tv kitéve, hogy lehessen nézni a horvát-török meccset, és a különféle nemzetből jött emberek kitették az asztalra, amit főztek/sütöttek. A németek szintén valami főttet főztek ( Markuson kívűl még Fabian és Dorén főzte ), a lettek a jól ismert süteményt, a csehek palacsintát ( mielőtt vki arra gondolna, hogy Ondrej is részt vett a főzésben, nekik mondom, ő természetesen nem ) a szlovákok ( azaz Péter egymaga ) lángost a spanyolok mindenféle apróságot. Ezeket fogyasztottunk el, a meccsből így sokat nem láttam, de nem is érdekelt. Bármikor amikor ránéztem az eredményre 0-0 állt ott, szóval megnyudotam mindig, hogy sokat nem vesztettem. Nemigen fogyott a tokány, bár lehet ez azért volt, mert az asztal szélén volt az emberektől 4 méterre, tettem egy próbát, beraktam középre. 1 órával később már alig volt benne. Közben a már a hosszabbítás ment a meccsen, minthogy ez sem volt még túl izgalmas, így továbbra sem figyeltem. Na a 115. perc fele már vátuk a 11-eseket, azért az csak poén lesz, aztán egyszercsak bumm, a 119-ben, Horvátország gólt lő, ennyit a 11-esekről. 2 perccel később nézek újra oda, no az 1 perces hosszabbításból még 6 mp hátra, Rüstű ívelheti fel a labdát, és góól 7 mp.cel később ( így már a 122. percben ), nagy örömmámor a Finkenbornon, csak lesznek 11-esek, melyne a Horvátok már megvoltak tébolyodva, ketten is mellélődték, egyik a kaputól jobbra, másik a kaputól balra, egy harmadik meg csak egyszerűen kihagyta, török-német meccs lesz az elődöntőben. Pár órán át még maradtunk, a tokányom közben telljesen elfogyott, a német csaj Doren, meg mondta, hogy majd érdekelné a receptje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr90554942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása