HTML

Németország, Wernigerode

Félévnek induló, de 1 évesre kihúzúdó németországi Erasmus tanulmányaimról lehet itt olvasni. Az iskola - a Hocschule Harz - melyben tanulok, a Harz hegység lábánál fekvő Wernigerode nevezetű településen található, ha valaki keresi.

Friss topikok

Linkblog

Október 17. ( péntek ) - A nagy dilemma

DeathZombie 2008.10.20. 23:29

Végre egy igazán jót tudtam aludni. Reggel 13-kor aztán kis reggelizés után elkezdtem a beadandót. Erika hívott, hogy ők most mindjárt lefoglalják a vonatot dec 19-re, sajnos csatlakozni nem tudtam hozzájuk, ugyanis az én hazautamban volt még pár kérdőjel. Mégpedig :

Akarok-e Prágába menni dec. 12-14-ig, ahol elég sok előző féléves Erasmusos fellelhető lesz, főként a csehek ill. Maria ?

Hazaakarok-e menni az első vizsgahétre, mely a december 15-ei héten kezdődik, és ennek köszönhetően esetleg korábban visszajönni januárban ?

Mivel akarok hazamenni ? Merthogy fennáll az esélye, hogy anyukámék kinéznének kocsival értem, és akkor haza is vinnének bicajostúl.

No estére kiderült, nem sikerült olyan jól az a foglalás, voltak fellépő, ott helyben nem leküzdött problémák, így a foglalás 1 nappal elcsúszott, ennek köszönhetően dillemmázásba kezdhettem.

Este aztán fél napos éhezés után végre rászántam magam, hogy megsüssem a tokányt. Kicsit hülye voltam tegnap a Kauflandban, ugyanis a látszólag olcsóbb húst vettem meg, azonban az tele volt csontban, így egyrészt fél óránál küzdöttem vele, hogy szépen leszedjem a csontról az egészet, másrészt a csont közel fél kilós volt, így egy eurocentet nem nyertem az akción, annál valószínűbb, hogy vesztettem. Mindegy, aztán már gyorsan ment a dolog, ráadásul nagy örömmel tapasztaltam, hogy a 3 hete felbontott dobozos bor még jó volt, így azt megint beleraktam a tokányba, hogy finom legyen. 11-ra aztán kész lett. Szépen megkajáltam belőle, majd megláttam, hogy Kill You még ébren, neki pedig még régen megígértem, hogy majd ha főzök újra tokányt, akkor adok belőle neki. Ígéretet pedig szép dolog betartani, úgyhogy fogtam egy tányért, megpakotlam hússal, és tésztával és átvittem hozzá. Ő megette, ízlett neki, és még unatkozott, úgyhogy átsétáltunk Márkhoz, ott a konyhában ültünk le dumálni. Megláttuk Erikát a szemben lévő lakásban, kinek ajtaja igencsak nyitva volt, úgy gondoltuk, áthívjuk őt is. Kill You már ment volna szólni, látszik Bulgáriából jött. Mi a XXI. Századi Magyarországról, így bementünk Márk szobájába, ami Erika szobájához képest 10 méterrel közelebb volt, beléptünk msn-re és írtunk Erikának, aki miután észrevett minket a szemközti lakásban nevetett, majd átjött.

Végül úgy döntöttem hazajövök 19-én velük, nagy kedvem úgysem lenne rögötn hazaérkezés után vizsgázni, januárban már úgysem lesz szállásom, így kibírom, ha 1 héttel kevesebb időre tudok visszajönni, aztán anyukámék akkor is ugyanúgy kitudnak jönni, és így megmarad az esély arra is, hogy kimenjek Prágába. Melyről rögtön meg is kérdeztem az embereket, Erika első véleménye rögtön az volt, hogy hogyne, simán, aztán rájött, hogy ha már megyünk valahova, akkor Párizsba menjünk. Márk arra a hétvégére tervezte a találkozást barátnőjével Berlinben, így ő kiesett.

Nap végére maradt még egy kis érdekesség, én már fölmentem, amikor Márk rám írt, hogy Kill You befeküdt Eric üresen maradt ágyába, és úgyfest el is aludt ott.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wernigerode.blog.hu/api/trackback/id/tr37723988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása